۱۳۹۲ خرداد ۲۳, پنجشنبه

مهم>>> مهم>>مهم>>مهم حتما بخوانید .



این پست خطاب به کسانی است که فکر میکنند این آقا نجات دهنده ایران است و به نوعی میخواهند که به همه ثابت کنند رای این آقا بالا است ولی در صورتی که اصلا اینجوری نیست. ما با دلیل ثابت میکنیم که این آقای روحانی باز هم از احساسات مردم سو استفاده کرده و به فریب افکار عمومی پرداخته .
خطاب به طرفداران این آقا و کسانی که فکر میکنند این آقا پتانسیل ادامه راه جنبش سبز را دارد . حالا به برخی دلیل و سخنان این فرد میپردازیم:
1-روحانی :کسانی که در سال 78 دست به شلوغی زدند پست تر از آن هستند که برانداز نام گیرند>>>آقای روحانی شما که تو مناظره یه چیز دیگه گفته بودی ... فکرشو نمیکردی که لینک مطلب حرفات در خبرگزاری فارس باشه ؟؟؟؟
2-این آقای عارف که به حمایت از روحانی انصراف داد همون فردی بود که در سال 88 در سخنرانی های رهبر ایران گریه میکرد . فکر میکنم همه کلیپ اون رو دیدید بعد جالبه رفته پشت روحانی جبهه گرفته .... این یعنی چی >>>>؟؟؟ قضاوت به عهده خودتون
3-روحانی اگر حامی میرحسین موسوی و کروبی بود چرا حتی رنگی نزدیک به رنگ آنها انتخاب نکرد و موضع خود را علنی در سال 88 اعلام نکرد ؟؟؟
4-آقایان عارف و روحانی در سال 88 کجا بودند >>>؟؟؟ حتی یکبار به فکر خون های ریخته شده جنبش سبز بودند؟؟؟ آیا به خانواده های آنان سر زدند. چقدر طرفداران جنبش سبز زود همه چیز را فراموش میکنند.
5-با یک جستجوی ساده در گوگل میتواند موضع آقایان عارف و روحانی را در حوادث کوی دانشگاه و 88 پیگیری کنید و چهره واقعی این افراد را بشناسید.
6-از روحانی سوال کردند:نظراتان در مورد حصر آقای موسوی چیست ؟؟؟ در جواب فرمودند من فقط سکوت میکنم چراکه حرفهای زیادی دارم ..>>> این یعنی چی ؟ آقای روحانی شما دارید از جنبش سبز سواستفاده میکنید و یک عده مردم بی اطلاع را به پای صندوق به طرفداری خود دعوت میکنید رد صورتی که اصلا شما را نمیشناسند.
>>>>>>>>> در پایان خطاب به کسانی که فکر میکنن این آقا ایران را نجات میدهد یک توصیه دارم که فقط با یک جستجوی ساده ببینید که این فرد چه جور آدمیه وخصوصیات اخلاقی این فرد را بشناسید . مطمئن باشید پشیمون میشید.
این آقا فقط اومده تا از جوانهای ساده سو استفاده کنه . خواهش میکنم هوشیار باشید.
این فرد قابل اعتماد نیست تحت هیچ شرایطی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر